הממשלה אישרה להטיל סגר ביום הזיכרון והעצמאות: ההוראות המלאות

איתי גדסי No Comments on הממשלה אישרה להטיל סגר ביום הזיכרון והעצמאות: ההוראות המלאות

ביום הזיכרון הקרוב לא תותר יציאה לבתי עלמין או לאתרי הנצחה. ביום העצמאות לא תותר יציאה לקניית מזון | התקנות המלאות

Israeli prime minister Benjamin Netanyahu and Health minister Yaakov Litzman hold a video conference with European Leaders in order to discuss challenges and cooperation between the countries in dealing with the coronavirus COVID-19, at the Foreign Ministry in Jerusalem, on March 9, 2020. Photo by Yonatan Sindel/Flash90 *** Local Caption *** ???? ??? ?????? ?????? ?????? ???? ????? ?? ??????? ?????? ????? ???? ???? ??????? צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הממשלה אישרה היום (רביעי) בישיבת ממשלה טלפונית תיקון לתקנות שעת חירום להגבלת היציאה למרחב הציבורי ביום הזיכרון, יום העצמאות וחודש הרמדאן על מנת למנוע את התפשטות נגיף הקורונה בישראל.

התקנות ליום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ולנפגעי פעולות האיבה: תתאפשר יציאה מהבית לצורך ביקורי התייחדות והנצחה בקברי חללי צה״ל, נפגעי פעולות איבה ואתרי הנצחה החל מהיום (ד') ועד ערב יום הזיכרון, יום ב׳, 27 באפריל 2020, בשעה 16:00.

נדגיש כי על פי התקנות בערב יום הזיכרון וביום הזיכרון (החל מיום שני, 27 באפריל, בשעה 16:00) לא תתאפשר יציאה מהבית לשם ביקור בבתי עלמין ואתרי הנצחה.

התקנות ליום העצמאות: החל מיום שלישי, 28 באפריל 2020, בשעה 17:00 ועד ליום ד׳, 29 באפריל 2020, בשעה 20:00 יוכל אדם לצאת מביתו רק לצורך הצטיידות בתרופות ובמוצרים חיוניים בלבד וקבלת שירותים חיוניים בלבד בתחום יישוב מגוריו, אלא אם בתחום זה לא קיימים שירותים אלו, ואז יוכל לקבלם ביישוב הסמוך ליישוב מגוריו.

חשוב לזכור כי בתקופה זו תופסק פעילות התחבורה הציבורית.

משרד הבריאות שב ומדגיש כי על האזרחים לחגוג את יום העצמאות בבתיהם. לא תתאפשר רכישה של מזון במהלך ערב יום העצמאות ויום העצמאות עצמו. תתאפשר יציאה מהבית להתאווררות ופעילות גופנית בקרבת הבית (בהתאם לתקנות), בהתאם למתכונת שחלה בליל הסדר.

תיקונים נוספים אותם אישרה הממשלה לתקנות שעת החירום: ניתן לצאת מהבית גם לצורך ראיון עבודה. יתאפשר קיום של חתונות בשטח פתוח ובהשתתפות של עד 19 אנשים תוך שמירת מרחק של 2 מטרים לפחות בין אדם לאדם.

במשרד הבריאות קוראים לתושבים להישמע להחלטות שהתקבלו ולפעול לפיהן, לשמירה על בריאות המשפחות ולמניעת התפשטות הנגיף במרחב האזרחי.



0 תגובות